God start på LF serien!
Publiceret af: Lasse Andersen
Dato: 30-09-2013 23:56:52
Kategori: Generelt

Sejr til Rødby i LF serien!

Rødbys LF seriehold drog lørdag den 28. september nordpå for at spille sæsonens første holdkamp ude mod Fanefjord IF. Med hele 4 debutanter i spil fra Rødby var man spændt på udfaldet af kampen. Rødbyspillerne kæmpede sig til en sikker sejr på 9-4, med en velspillende Tobias Bauch og Nina Jensen, som begge vandt alle deres kampe. Et stort tilykke til hele holdet.

Rødbys andethold skal allerede i aktion igen lørdag den 5. oktober kl. 14. i Rødbyhavn hallen mod Kraghave. Samme dag kl. 15. tager tredjeholdet hul på sæsonens første kamp da de hjemme i Rødbyhavn hallen tager imod Tingsted.

Længere nordpå skal Rødbys førstehold forsøge at hente 3 point med hjem da de skal spille ude mod Køge-Strøby kl. 14. lørdag den 5. oktober.

Held og lykke til alle tre hold!

Rødby Badmintonklub |  ,  |  |